موبایل

اطلاعات و مشخصات سامسونگ گلکسی A73 فاش شد.


اگر آخرین اطلاعات فاش شده درست باشد، در این سری از گوشی های هوشمند میان رده عالی سامسونگ ممکن است شاهد یک گوشی متفاوت از نظر مشخصات باشیم که احتمالا این گوشی گلکسی A73  است و یک محصول جدید را ارائه می دهد.

گلکسی A73 به عنوان پرچمدار سری A جانشین گلکسی A72 خواهد شد و انتظار می رود دوربین چهارگانه پشتی، دوربین سوراخ دار و صفحه نمایش بزرگ 6.7 اینچی با وضوح Full HD+ و نرخ به روز رسانی 90 هرتز را به همراه داشته باشد.

گزارش های که توسط افشاگر سریال (OnLeaks) منتشر شد , نشان می دهد که سامسونگ یک دستگاه دوست داشتنی با ویژگی های طراحی سری برتر Galaxy S را در دست ساخت دارد، هرچند با چند تفاوت – معمولی برای سری A که از ویژگی های خاص این سری است .

گفته می شود ابعاد آن (163.8x76x7.6) میلی متر است، قاب پلاستیکی دارد و صفحه نمایش تخت ارائه می دهد. گفته می شود رنگ ها این گوشی مشکی و طلایی هستند ودرباره دوربین, رندرها یک دوربین چهارگانه پشتی را نشان می دهند که ادعا می شود سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی را دارا است اما تا زمان معرفی شاید شاهد تغییراتی در لنز ویا ترکیب دوربین ها باشیم .

گزارش ها حاکی از این است که این گوشی پردازنده کوالکام اسنپدراگون 750G,را همراه خود دارد که قلب تپنده این دستگاه معرفی شده است گفته می شود با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می شود. همچنین گفته می‌شود که یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی روی آن وجود دارد.

طبق اطلاعات فاش شده، می‌توان انتظار داشت که سامسونگ گلکسی A73 در دسامبر 2021 وارد بازار شود و قیمتی در حدود 330 پوند یا 450 دلار داشته باشد . هرچند هنوز هیچ چیز رسمی نیست.

نیما بنازاده

من نیما بنازاده هستم.مدیر فروشگاه اینترنتی تیمیلو.علاقه مند به دنیای بی مرز تکنولوژی و جهانی به اسم هنر هفتم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا