تبلت

شایعات درز کرده از سامسونگ گلکسی tab s8

سری گلکسی تب اس 8 سامسونگ دارای فضای ذخیره سازی قابل ارتقا و پشتیبانی از شارژ سریع 45 واتی است

انتظار می رود سری گلکسی تب اس 8 سامسونگ هفته آینده در یک رویداد گلکسی در کنار گوشی های پرچمدار سری گلکسی اس 22 این شرکت عرضه شود. سری جدید گلکسی تب اس 8 سامسونگ احتمالا از سه مدل گلکسی تب اس 8، گلکسی تب اس 8 پلاس و گلکسی تب اس 8 اولترا تشکیل خواهد شد. و پیش از عرضه گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های پرچمدار این شرکت که در تاریخ 9 فوریه انتظار می‌رود، تصاویر رسمی به همراه مشخصات دقیق سامسونگ گلکسی تب اس 8، گلکسی تب اس 8 پلاس و گلکسی تب اس 8 اولترا به صورت آنلاین به بیرون درز کرده است که به علاقه‌مندان ایده می‌دهد. از مدل های تبلت پرچمدار آینده سامسونگ چه انتظاری باید داشت.

تصاویری از سامسونگ گلکسی تب اس 8، گلکسی تب اس 8 پلاس و گلکسی تب اس 8 اولترا توسط اوان بلاس و اطلاعاتی که توسط GSMArena به اشتراک گذاشته شده است، فاش شد. متن روی تصاویر به زبان ایتالیایی است که نشان می‌دهد می‌توان آن‌ها را از وب‌سایت منطقه‌ای سامسونگ تهیه کرد. تصاویر فاش شده ابعاد، اندازه نمایشگر، مشخصات و لوازم جانبی Samsung Galaxy Tab S8، Galaxy Tab S8+ و Galaxy Tab S8 Ultra را نشان می دهد. این اطلاعات به تازگی تصاویر مشابهی از گوشی های هوشمند سری گلکسی اس 22 سامسونگ را به اشتراک گذاشته است که مشخصات گوشی های پرچمدار بعدی این شرکت را بیان می کند.

سامسونگ گلکسی تب اس 8  دارای صفحه نمایش 11 اینچی (2560×1600 پیکسل) WQXGA LCD TFT با نرخ تازه سازی 120 هرتز خواهد بود. در همین حال، گفته می شود که گلکسی تب اس 8 پلاس دارای صفحه نمایش 12.4 اینچی (2800 در 1752 پیکسل) WQXGA Super AMOLED با نرخ به روز رسانی 120 هرتز است. Galaxy Tab S8 Ultra به صفحه نمایش 14.6 اینچی (2960×1848 پیکسل) WQXGA Super AMOLED مجهز می شود. تصاویر فاش شده همچنین نشان می دهد که هر سه تبلت با قلم S و کابل USB Type-C به USB Type-C در جعبه عرضه می شوند، اما شارژر ندارند.

سامسونگ گلکسی تب اس 8، گلکسی تب اس 8 پلاس و گلکسی تب اس 8 اولترا از جدیدترین تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 در داخل بدنه خود استفاده می کنند. افشای اطلاعات قبلی نشان می دهد که این تبلت ها با حداکثر 16 گیگابایت رم و حداکثر 512 گیگابایت حافظه داخلی جفت می شوند. تصاویر فاش شده همچنین نشان می‌دهند که تبلت‌های آینده فضای ذخیره‌سازی قابل افزایشی را ارائه خواهند کرد. گفته می شود سامسونگ گلکسی تب اس 8 به باتری 8000 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است، در حالی که گلکسی تب اس 8 پلاس و گلکسی تب اس 8 اولترا به ترتیب به باتری های 10090 و 11200 میلی آمپر ساعتی مجهز خواهند شد همچنین هر سه مدل از شارژ 45 واتی پشتیبانی می کنند

.

آرمان طهماسبی

من آرمان طهماسبی هستم مدیر و موسس فروشگاه اینترنتی تیمیلو. از بچگی عاشق تکنولوژی بودم و علاقه بسیار زیادی به طراحی وب دارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا