سینما و تلویزیون

مارول اولین تریلر فیلم Doctor Strange در Multiverse of Madness را منتشر کرد

این فیلم از جمعه 6 اردیبهشت در سینماها اکران خواهد شد.

در فیلم Spider-Man: No Way Home، دکتر استیون استرنج هشداری جدی صادر کرد: “چند جهان مفهومی است که ما به طرز وحشتناکی اطلاعات کمی درباره آن داریم.” اکنون، قیمت Strange’s folly در تریلر جدید منتشر شده برای Doctor Strange در Multiverse of Madness مشخص می شود. و دکتر خوب راهی است که از عمق خود بیرون می آید زیرا عواقب غرور او دوباره به دام می افتد. استرنج واقعاً معتقد بود که می تواند بدون آسیب فرار کند. با این حال، تصور نادرست او ممکن است پیامدهای گسترده ای برای MCU داشته باشد.

البته بندیکت کامبربچ به عنوان Strange بازمی گردد و دلیلی وجود دارد که او کمی پس از رویدادهای WandaVision به Wanda Maximoff اثر Elizabeth Olsen نزدیک می شود. جادوگر اسکارلت که به تازگی تاجگذاری کرده است معتقد است که استرنج آنجاست تا او را به خاطر کاری که در وست ویو انجام داده مجازات کند. و در حالی که استرنج کاملاً آگاه است که قدرت واندا آن شهر را به یک زمین بایر تلویزیون تبدیل کرده است، او نگران این موضوع نیست. در عوض، او به کمک واندا نیاز دارد زیرا با خطر پیش رو روبرو می شود.

متحد قدیمی استرنج که تبدیل به دشمن شده است، کارل موردو (Chiwetel Ejiofor) نیز در تریلر جدید دیده می شود. و با گذشت زمان، موضع موردو همدلانه تر شده است. او آخرین بار در صحنه پس از اعتبارسنجی دکتر استرنج دیده شد که توانایی های جادویی را از یک جادوگر تازه کار سلب می کند، زیرا معتقد بود که تعداد کاربران جادو در جهان بسیار زیاد است. یکی دیگر از سکانس های جذاب در تریلر، دنیایی را به ما نشان می دهد که استرنج با دکتر کریستین پالمر (ریچل مک آدامز)، شعله سابقش در MCU، خوشبختی پیدا کرد. آن دنیا می تواند بسیار وسوسه انگیز باشد، حتی برای استرنج.

نسخه جایگزین استیون استرنج که از قدرت خود سوء استفاده کرد و سعی کرد پس از مرگ کریستین خط زمانی خود را بازسازی کند. سوپریم استرنج ممکن است متحد واچر بوده باشد، اما او می تواند قدرتمندترین دشمن دکتر استرنج تا به امروز باشد. زیرا همانقدر که استرنج مهیب است، سوپریم استرنج بیشتر است. او همچنین هنگام برخورد با هر چیزی که سر راهش قرار می گیرد، رگه های بی رحمانه ای دارد.

کامبربچ بار دیگر در نقش دکتر استفان استرنج در کنار الیزابت اولسن در نقش واندا ماکسیموف، ریچل مک آدامز در نقش دکتر کریستین پالمر، چیوتل اجیوفور در نقش کارل موردو و بندیکت وانگ در نقش ونگ بازی می کند. Xochitl Gomez همچنین اولین حضور خود در MCU را به عنوان America Chavez انجام می دهد، یک قهرمان واقعی و با قدرت بسیار زیاد.

سام ریمی، کارگردان سه گانه اصلی مرد عنکبوتی، برای هدایت دکتر استرنج در Multiverse of Madness به مارول بازگشته است. این فیلم از جمعه 6 اردیبهشت در سینماها اکران خواهد شد.

آرمان طهماسبی

من آرمان طهماسبی هستم مدیر و موسس فروشگاه اینترنتی تیمیلو. از بچگی عاشق تکنولوژی بودم و علاقه بسیار زیادی به طراحی وب دارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا