سبک زندگی

مداد تراش هوشمند شیائومی Fizz یک مداد تراش تمام اتوماتیک جدید است

شیائومی به گسترش سبد محصولات در پلتفرم یوپین با یکی دیگر از ابزارهای واقعا جالب ادامه می دهد. ما به مداد تراش برقی جدید Fizz Automatic Electric مداد تراش تمام اتوماتیک برقی با  قابل تنظیم صخامت اشاره می کنیم. این محصول در وب سایت رسمی شیائومی (در چین) با قیمت 149 یوان، تقریباً 19 یورو و در فروشگاه تیمیلو با قیمت ۱.۴۰۰۰.۰۰۰ تومان با نرخ فعلی مبادله به فروش می رسد.

تراش برقی از یک صفحه آلیاژ آلومینیومی استفاده می کند که به طور خودکار هنگام وارد کردن مداد و سپس بیرون کشیدن آن به جلو و عقب می لغزد. بنابراین اساساً به طور خودکار مداد را می گیرد و نیازی به نگه داشتن یا فشار دادن آن نیست. این دستگاه می تواند یک مداد استفاده شده را درمدت 5 ثانیه تیز کند، در حالی که برای یک مداد کاملا جدید حدود 10 ثانیه طول می کشد. مداد پس از تراشیدن به طور خودکار آزاد می شود.

ضخامت برش قابل تنظیم است و می توان مداد را به دو صورت نوک تیز و گرد تراشید. این دو موقعیت باید نیازهای نوشتن و طراحی اکثر کاربران را برآورده کند. تراش برقی اتوماتیک Fizz با انواع مدادهای مختلف از ضخامت های 7 تا 8 میلی متر، مداد تحریر، مداد رنگی، مداد سوراخ دار، مداد مثلثی و غیره سازگار است.

 مداد تراش خودکار برقی Fizz دارای محافظ گرمای بیش از حد با خاموش شدن هوشمند است، به طوری که تراش می تواند به کار خود ادامه دهد، اما هنگامی که به دمای مشخص شده رسید، برق به طور خودکار برای محافظت از دستگاه قطع می شود و سایش دستگاه را کاهش می دهد و عمرش را بیشتر میکند

این تراش همچنین از یک ظرف ضایعات قابل مشاهده شفاف با ظرفیت بالا استفاده می کند، بنابراین می توانید در هر زمان وضعیت آن را بررسی کنید. ضایعات نیز به گونه‌ای هدایت می‌شوند که مجبور نباشیم آن را تا زمانی که کاملاً پر شده است تمیز کنیم.در نهایت، برای ایمنی، پس از باز کردن درب، منبع تغذیه به طور خودکار قطع می شود تا از آسیب دیدگی دست جلوگیری شود

.

آرمان طهماسبی

من آرمان طهماسبی هستم مدیر و موسس فروشگاه اینترنتی تیمیلو. از بچگی عاشق تکنولوژی بودم و علاقه بسیار زیادی به طراحی وب دارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا