موبایل

مشخصات سامسونگ گلکسی a53 همراه با تصاویری از این گوشی

تصاویر از سامسونگ گلکسی A53 به بیرون درز کرده است که طراحی این گوشی هوشمند را نشان می دهد. مشخصات انواع رنگ این گوشی نیز به صورت آنلاین به اشتراک گذاشته شده است. در همین حال، ظاهراً سامسونگ گلکسی A53 به همراه گلکسی A33 در وب سایت هند این شرکت فهرست شده است. یک گزارش همچنین می گوید که یکی دیگر از گوشی های سری گلکسی A، سامسونگ گلکسی A73 5G، در وب سایت صدور گواهینامه اداره استانداردهای هند (BIS) مشاهده شده است. این لیست ها نشان می دهد که سامسونگ در حال برنامه ریزی برای عرضه یک سری گوشی های هوشمند میان رده در هند است.

تصاویری که از سامسونگ گلکسی A53 گفته شد از وب سایت آلمانی winfuture.de است. این نشریه همچنین گزینه های رنگی و همچنین مشخصات گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A53 را به اشتراک گذاشته است. طبق این گزارش، گوشی هوشمند سامسونگ در رنگ های مشکی و سفید عرضه خواهد شد. ظاهراً طراحی آن مشابه مدل قبلی خود، Galaxy A52 است، به جز اطراف ماژول دوربین . این دوربین دارای یک بریدگی سوراخ پانچ با تراز مرکزی برای دوربین سلفی و یک دوربین چهارگانه در پشت است. تصاویر نشان می دهد که این گوشی دارای دکمه های پاور و تنظیم صدا  سمت راست گوشی است.

مشخصات درز کرده از ساموسنگ گلکسی A53:

سامسونگ گلکسی A53 با صفحه نمایش 6.5 اینچی Super AMOLED فول اچ دی (1080×2400 پیکسل) با حداکثر نرخ تازه سازی 120 هرتز عرضه می شود. گفته می‌شود که این گوشی هوشمند از پردازنده Exynos 1200 سامسونگ با رم 6 یا 8 گیگابایتی پشتیبانی می‌کند. طبق این گزارش، این گوشی ممکن است حداقل 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی داشته باشد که می تواند از طریق کارت microSD تا 1 ترابایت افزایش یابد.

برای عکاسی، گفته می شود سامسونگ گلکسی A53 دارای سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی، سنسور 12 مگاپیکسلی همراه با لنز فوق عریض و دو دوربین 5 مگاپیکسلی عمق و ماکرو است. در این گزارش آمده است که دوربین جلویی 32 مگاپیکسلی برای سلفی وجود خواهد داشت.

سامسونگ گلکسی A53 ممکن است یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی داشته باشد. گفته می‌شود حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر نیز روی گوشی وجود دارد، همچنین  تکنولوژی های اتصال شامل 5G، بلوتوث، وای‌فای و NFC هستند.

جالب است که برخی از این مشخصات توسط چندین وب سایت گواهینامه ارائه شده است. اطلاعات مربوط به نمایشگر، باتری و حسگر اثر انگشت توسط فهرست ادعایی TENAA به اشتراک گذاشته شده است. با این حال، وب سایت صدور گواهینامه گفت که سه دوربین در Galaxy A53 وجود خواهد داشت و نه چهار دوربین همانطور که در گزارش Winfuture پیشنهاد شده است.

لیست سایت Geekbench این گوشی نشان می دهد که این گوشی از یک پردازنده هشت هسته ای Exynos 1200 SoC همراه با 6 گیگابایت رم پشتیبانی می کند. لیست گواهی FCC ایالات متحده نشان می دهد که این تلفن دارای پشتیبانی 5G، NFC و آداپتور شارژ 25 واتی است. در حالی که لیست بلوتوث SIG آن می گوید که این گوشی از  بلوتوث نسخه 5.1 پشتیبانی می کند.

در همین حال، یک گزارش جدید MySmartPrice می گوید که سامسونگ گلکسی A53 و گلکسی A33 نیز به ترتیب با شماره مدل SM-A336E/DS و SM-A536E/DS در وب سایت رسمی سامسونگ در هند مشاهده شده اند. این شماره مدل‌ها مشابه شماره‌هایی هستند که در لیست BIS ذکر شده در بالا مشاهده می‌شوند، به جز قسمت «DS» که می‌تواند به معنای پشتیبانی از دو سیم‌کارت باشد. تیمیلو مگ توانست به طور مستقل صفحات پشتیبانی هند تلفن های هوشمند SM-A336E/DS و SM-A536E/DS را در وب سایت سامسونگ تأیید کند.

در اخبار مرتبط، طبق گزارش MySmartPrice، سومین گوشی از سری گلکسی A سامسونگ در وب سایت گواهی BIS مشاهده شده است. گفته می شود این گوشی گلکسی A73 5G با شماره مدل SM-A736B/DS است.

 

آرمان طهماسبی

من آرمان طهماسبی هستم مدیر و موسس فروشگاه اینترنتی تیمیلو. از بچگی عاشق تکنولوژی بودم و علاقه بسیار زیادی به طراحی وب دارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا