بازی ها

بهترین بازی های آینده پلی استیشن 5

 

از زمان معرفی پلی استیشن 5 توسط سونی تمامی استدیو های بازی سازی سونی شروع به ساختِ عناوین انحصاری برای این کنسول نسل نهمی کردند و در رویداد های مختلف تیزر های مختلفی از این بازی ها پخش می شود و خبر از عناوینی می دهد که از همین حالا طرفداران بسیاری برای خود جذب کرده اند  . همچنین سونی به خاطر داشتن بازی های انحصاری پر طرفدار مانند سری بازی های God Of War , Gran Turismo , Uncharted  دست برتر را در صنعت بازی سازی نسبت به دیگر رقبای خود دارد که این امر باعث فروش بسیار بالای کنسول های این کمپانی شده است .

حال در ادامه مهم ترین و مورد انتظار ترینِ این عناوین را در این مطلب معرفی میکنیم.


Solar Ash

تاریخ انتشار:2 دسامبر 2021

استودیو سازنده : Annapurna Interactive

پس از توسعه بازی فوق العاده Heart Machine این استودیو برای عنوان بعدی خود تبلیغات زیادی به دست آورد و Solar Ash از نظر مکانیکی یک گام بزرگ رو به جلو به نظر می رسد با این حال آنچه باقی می ماند , حس شگفت انگیزِ سبک و لحن است که یک بازی را واقعاً جالب نشان می دهد طرفداران این بازی بی صبرانه منتظر هستند تا دنیای آن را کشف کنند.


Rainbow Six Extraction

تاریخ انتشار:ژانویه 2022

استودیو سازنده : Ubisoft

این بازی که اسپین آفی از بازی Rainbow Six Siege  است , شباهت سرگرم کننده ای به مکانیک های تیرندازی حرفه ای و سرگرمی

Co-op Left 4 Dead  با اهدافی که برای تکمیل آنها, بازی شما را به چالش می کشد تا به عنوان یک تیم عمل کنید و روی توانایی فکری خود حساب کنید . که این بازی میتواند عنوان جذابی برای دراز مدت باشد این عنوان تقریباً آماده انتشار است .


Dying Light 2

تاریخ انتشار:4 فوریه  2022

استودیو سازنده: Techland

پس از مدت ها تاخیر , بالاخره می دانیم چه زمانی باید منتظر Dying Light 2 باشیم و ترکیبی از پارکور و مبارزات افراد تنومند به صورت وحشیانه آن باشیم.

ما قبلاً گیم پلی زیادی را نیز دیده ایم و به نظر می رسد که Techland در حال ساختن یکی دیگر از بازی های سخت گیرانه جنگ و زامبی است که باید برای طرفدارن اول شخص عالی باشد.


Horizon: Forbidden West

تاریخ انتشار:18 فوریه 2022

استودیو سازنده: Guerilla

Horizon: Zero Dawn در زمان عرضه با نقد های مثبتی رو به رو شد ویکی از بهترین بازی های PS4 بود و در طول زمان بازیکنان بیشتری را به ماجراجویی تک نفره خود جذب کرد. مخاطبان این بازی شدیدا در انتظار ساخت ادامه این بازی دوست داشتنی هستند تا به همراه آلوی به آنچه که از آن سرزمین عجیب و غریبی که باقی مانده است سفر کنند.


Elden Ring

تاریخ انتشار:25 فوریه 2022

استودیو سازنده: Bandai Namco

بازی بزرگ بعدی نابغه صنعت گیم هیدتاکا میازاکی برای FromSoftware، بازی Elden Ring است که به نظر می رسد این سری  را با قرار دادن آن در قالبی جاه طلبانه جهان باز گسترش دهد . منتظر نبرد های چالش برانگیز و مناظر عجیب و غریب و سیاه چال هایی که در مناطق باز به هم متصل شده اند باشید.

این بازی احتمالاً بهترین حالت خود را در PS5 خواهد داشت و ما علاقه مندیم ببینیم FromSoftware چه کاری می تواند با لمسی همه جانبه Dualsense انجام دهد . با این حال در نزدیکی انتشار , هنوز چیز های ناشناخته زیادی در مورد بازی وجود دارد که دقیقاً همان چیزی است که طرفداران این بازی می خواهند . تا در زمان انتشار بازی با شگفتی های زیادی رو به رو شوند. البته این بی اطلاعی طرفداران فقط با بالا بودن کیفیت بازی جبران پذیر است که این انتظار هم می رود.


Gran Turismo 7

تاریخ انتشار:4 مارس 2022

استودیو سازنده:Sony

یکی از قدیمی ترین نام در رده بازی های مسابقه ای در حال آمدن به PS5 است . همان طور که امیدوار بودیم Gran Turismo بعدی به نظر می رسد که یک بار دیگر از نظر وفاداری به گرافیکی و واقع گرایانه را همراه خود خواهد داشت. البته قطعا این بازی با شاهکاری به اسم Forza Horizon 5 مقایسه خواهد شد که این خود به جذابتر شدن رقابت این دو اثر باعث می شود که همه این رقابت ها به نفع مخاطبان هست .

تریلر بازی باعث شد که به نظر برسد حرکت این بازی به همان اندازه که انتظار داشتیم عالی پیش می رود و در نهایت ما نیز یک تاریخ انتشار برای ثابت کردن و منتظر ماندن آن داریم.


Stray

تاریخ انتشار:اوایل سال 2022

استودیو سازنده: Annapurna Interactive

این بازی با اولین تریلر خود در 2020 قلب ها و ذهن ها را تسخیر کرد اما اکنون می دانیم که به انتشار آن بسیار نزدیک تر شده ایم و روند گیم پلی بالای این بازی آن را شبیه به یک ماجراجویی واقعاً جذاب و لایق ستایش می کند. این بازی که شخصیت اول متفاوتی نسبت به سایر عنوان های دیگر دارد که همین باعث خاص بودن آن شده است .شما در نقش یک گربه ولگرد بازی خواهید کرد که از شهری پر از ربات عبور می کنید و مشکلات متعددی را در راه خود حل خواهید کرد .


Final Fantasy XVI

تاریخ انتشار:2022

استودیو سازنده: Square Enix

بازی اصلی بعدی از سری بازی های داستانی Final Fantasy حداقل برای مدتی برای کنسول PS5 انحصاری خواهد بود و اولین تریلر این بازی کاملاً عالی به نظر می رسد . این بازگشتی به یک قلمرو فانتزی گره خورده تر , همراه با سبکی سخت تر و سیستم مبارزه ای است که بیشتر از از همیشه پاسخگوی  نیاز مخاطبان به نظر میرسد . همه ما علاقه مند ها , بی صبرانه منتظر این عنوان هستند تا آن را تجربه کنند .


Forspoken

تاریخ انتشار: بهار 2022

استودیو سازنده: Square Enix

این بازی کاملاً جدید و متفاوت از Square Enix , یک قهرمان عجیب را می بینید که به قلمروی جادویی منتقل می شود , جایی که متوجه می شود  بیش از آنچه که تصور می کرد در دنیای خود فرو رفته بوده و به نظر می رسد حالا زمان خوبی است بیرون بیاید و در مسیر موفقیت قدم گذارد .جنبه بصری محیط و اطراف بازی به طور شگفت انگیزی طراحی شده است و قابلیت های قهرمان داستان زیبایی بازی را دو چندان میکند .

علارغم چند تریلر بزرگ , ما اطلاعات زیادی در مورد داستان بازی نداریم , بنابراین امیدواریم به زودی چیز های بیشتری از آن بشنویم و با خبر شویم.


Uncharted: Legacy of Thieves

تاریخ انتشار:اوایل 2022

استودیو سازنده:Sony

Uncharted یکی از برجستگی های مطلق نسل PS4 بود که آن را به یکی از محبوب ترین سری بازی های انحصاری سونی تبدیل کرده بود.حال که سون تصمیم گرفت که این سری محبوب را برای پلتفرم PC  عرضه کند تا افراد بیشتری این سری بازی ها که با گیم پلی عالی و داستانی جذاب را تجربه کنند  اما حالا می دانیم که دیگر نمیتوانیم آن را با قدرت و استاندارد های PS5 بازی کنیم.

این سری وضوح و تصاویر بصری ارتقا یافته ای خواهند داشت که به حداکثر رساندن لذت این بازی کمک میکند تا بهترین فرصت را برای کسانی که این جواهر را باز نکرده باشند فراهم کند.


God of War Ragnarok

تاریخ انتشار:2022

استودیو سازنده: Sony

بازی بزرگ بعدی از استودیوی سانتا مونیکا کاملاً عالی به نظر می رسد . این بازی ادامه داستان کریتوس و پسرش آترئوس را دنبال میکند که در ادامه با بزرگ تر شدن آترئوس و پیر تر شدن کریتوس همراه است . اما ما حالا به قلمرو های کاملاً جدید از دنیای نورس دسترسی داریم و جهانِ بازی , بزرگ تر از عنوان قبلی خود شده است. با آزاد شدن قلمرو ازگارد بالاخره ما شاهد اسطوره و خدای رعد دنیای نورس یعنی ثور خواهیم بود که در پایان مخفی نسخه معرفی شد .

حال سیستم مبارزاتی بازی پیشرفته تر و متنوع تر شده و با اضافه شدن چندین شخصیت جدید داستان بازی را جذاب و با اضافه شدن چند قلمرو جدید دنیای بازی بزرگتر از قبل کرده است .

این بازی مورد انتظار ترین بازی برای کنسول نسل نهمی است که به لطف نسخه قبلی خود که عنوان بهترین بازی سال 2018 را از آن خود کرد در اوج محبوبیت خود قرار داده است.

ما دقیق نمیدانیم که بازی چه زمانی منتشر می شود اما پس از اینکه اولین تریلر بازی منتشر شد و تاریخ عرضه در سال 2022 را عنوان کرد.


Hogwarts Legacy

تاریخ انتشار:2022

استودیو سازنده: Warner Bros

بالاخره پس از سال ها یک بازی مناسب و پرهزینه و لایق که در دنیای شگفت انگیز هری پاتر اتفاق می افتد معرفی شد . عنوانی که بیش از همیشه جای خالی آن حس می شد . این نقش‌آفرینی گسترده بالاخره یک تریلر داشت و کاملاً باورنکردنی به نظر می‌رسد، اگرچه ما مشتاقانه منتظریم تا در مورد ساختار دقیق آن اطلاعات بیشتری کسب کنیم.

بازیکنان, جادوگر مخصوص به خود را خواهند داشت تا در هاگوارتز دهه 1800 و دنیای اطراف آن چرخ بزنند و دست به اکتشاف و ماجراجوی بزنند .  همه اینها داستان های کاملاً جدیدی را روی میز می آورد که آیا روند داستان همانند سری مجموعه های محبوب فیلم و کتاب این اثر خواهد بود یا داستانی جدید و متفاوت تر از آن چیزی که ما میدانیم ارائه میدهد.


Marvel’s Spider-Man 2


تاریخ انتشار:2023

استودیو سازنده:Sony

پس از موفقیت دو نسخه قبلی خود که داستان پیتر پارکر و مایلز مورالز روایت میکرد حالا بازی داغ استودیوی Insomniac پس از ماجرا های مایلز مورالز ادامه دارد . این بار پیتر پارکر با مایلز متحد شده است تا در مقابل دشمن دیرینه خود یعنی Venom که از قدرتمند ترین دشمنان سری مرد عنکبوتی به حساب می رود ایستادگی کنند در تریلر این بازی که یک تریلر ترسناک با حضور Venom بود بسیار شگفت انگیز بود زیرا قبل از آن هیچ کسی از ویلن بعدی این سری با خبر نبود و با منتشر شدن تریلر این بازی همه طرفداران به وجد آمدند . سونی اعلام کرد که تاریخ عرضه این بازی در سال 2023 خواهد بود.


Star Wars: Knights of the Old Republic Remake

تاریخ انتشار:نامعلوم

استودیو سازنده:Sony

مسلماً بهترین بازی جنگ ستارگان در تمام دوران , عنوانی است که از ابتدا برای بازسازی شده این بازی برای PS5 انتخاب شده است و احتمالاً مبارزات نوبتی بازی قدیمی را به استاندارد های مدرن ارتقا می دهد. سونی در رویداد خود فقط یک تریلر بسیار کوتاهی از این بازی را به نمایش گذاشت تا ما در آینده اخبار زیادی از این باز بشنویم .

داستان Darth Revan یکی از بزرگترین بازی های شناخته شده است که باعث میشود طرفداران نتوانند صبر کنند تا اولین گیم پلی های این بازی را ببینند. و در دنیای پرطرفدار جنگ ستارگان گام گذاشته و تجربه متفاوتی از آن داشته باشند.


Marvel’s Wolverine


تاریخ انتشار: نامعلوم

استودیو سازنده: Sony

کاملاً معلوم شد که مارول کار خیره کننده ای که اینسومنیاک با مرد عنکبوتی کرد را متوجه شده است و حالا یکی از کلیدی ترین و بزرگترین نام هایش یعنی ولورین را وارد این روند کرده است. این عنوان شگفتانه رویداد سونی بود که مخاطبین علاقمند به گیم را شدیداً غافلگیر کرد. البته به خاطر موفقیت های سری مرد عنکبوتی , انتظار از این بازی بالا رفته است .

ولورین که از محبوب ترین شخصیت های دنیای مارول بوده و هست وقتی مارول اولین تریلر از بازی این شخصیت را منتشر کرد همه طرفداران را به وجد آورد تا مخاطبان این بازی لحظه شماری کننده تا گیم پلی این بازی را ببینند.

نیما بنازاده

من نیما بنازاده هستم.مدیر فروشگاه اینترنتی تیمیلو.علاقه مند به دنیای بی مرز تکنولوژی و جهانی به اسم هنر هفتم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا