کسب و کار و تجارت

دولت چین می گوید شیائومی کارخانه خودروسازی را در پکن با تولید سالانه 300000 خودرو افتتاح می کند

مقامات در پایتخت این کشور اعلام کردند، غول گوشی‌های هوشمند چینی، شیائومی، کارخانه‌ای ایجاد می‌کند که می‌تواند سالانه 300.000 خودرو در پکن برای واحد خودروهای الکتریکی خود تولید کند.

آژانس توسعه اقتصادی پکن در حساب رسمی وی چت خود اعلام کرد که این کارخانه در دو فاز ساخته خواهد شد و شیائومی همچنین دفتر مرکزی، فروش و دفاتر تحقیقاتی واحد خودروی خود را در منطقه توسعه اقتصادی و فناوری پکن خواهد ساخت.

پکن ای تاون گفت که پیش بینی می کند این کارخانه در سال 2024 به تولید انبوه برسد، هدفی که توسط لی جون، مدیر اجرایی شیائومی در ماه اکتبر اعلام شد.

در ماه مارس، شیائومی اعلام کرد که متعهد به سرمایه‌گذاری 10 میلیارد دلاری (تقریباً 75000 کرور روپیه) در یک بخش جدید خودروهای الکتریکی طی 10 سال خواهد بود. این شرکت در اواخر آگوست ثبت تجاری واحد EV خود را تکمیل کرد.

این شرکت هزاران فروشگاه افتتاح کرده است تا رشد فروش داخلی را برای تجارت گوشی های هوشمند خود افزایش دهد، اما در نهایت قصد دارد از این فروشگاه ها به عنوان کانالی برای برنامه های خود برای فروش خودروهای الکتریکی نیز استفاده کند.

 

آرمان طهماسبی

من آرمان طهماسبی هستم مدیر و موسس فروشگاه اینترنتی تیمیلو. از بچگی عاشق تکنولوژی بودم و علاقه بسیار زیادی به طراحی وب دارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا