گجت ها

هدست واقعیت ترکیبی اپل ممکن است یک دستگاه مستقل باشد

به گفته تحلیلگر مشهور مینگ چی کو، هدست واقعیت ترکیبی اپل که مدت ها شایعه شده بود، از دو پردازنده پشتیبانی می کند. در آخرین گزارش تحقیقاتی Kuo که توسط MacRumors و 9to5Mac مشاهده شد، این تحلیلگر گفت که دستگاه دارای یک پردازنده اصلی با قدرت محاسباتی مشابه تراشه M1 و یک پردازنده ثانویه برای انجام تمام محاسبات مربوط به حسگر خواهد بود. با قرار گرفتن هر دو پردازنده، هدست نیازی به اتصال به آیفون یا مک نیست.

کو گفت که به لطف یک جفت نمایشگر 4K Micro OLED سونی، این دستگاه  می تواند تجربیات واقعیت مجازی را نیز ارائه دهد. اما این فقط ممکن است، زیرا تراشه M1 قدرت لازم برای پشتیبانی از نمایشگرها را دارد. پردازنده جداگانه برای سنسور آن، ظاهراً ضروری است زیرا “قدرت محاسباتی سنسور به طور قابل توجهی بالاتر از آیفون است.” Kuo انتظار دارد این دستگاه در اواخر سال 2022 وارد بازار شود و گفت که اپل مطمئن خواهد شد که می تواند از “طیف جامع برنامه ها” با هدف نهایی جایگزینی آیفون در یک دهه آینده پشتیبانی کند.

پیش‌بینی Kuo مبنی بر اینکه این هدست یک دستگاه مستقل خواهد بود که بر خلاف گزارش The Information در ماه سپتامبر است که میگوید برای انجام بیشتر محاسبات خود نیاز به برقراری ارتباط بی‌سیم با یک آیفون، آی‌پد یا رایانه دارد. در آن گزارش همچنین گفته شد که هدف از این هدست توسعه دهندگان و سازندگان خواهد بود و قیمت بالقوه ای در حدود ۳۰۰۰ دلار خواهد داشت.

آرمان طهماسبی

من آرمان طهماسبی هستم مدیر و موسس فروشگاه اینترنتی تیمیلو. از بچگی عاشق تکنولوژی بودم و علاقه بسیار زیادی به طراحی وب دارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا