گجت ها

سونی فیس پلیت ها را برای PS5 ثبت کرد

 

سونی , شایعاتی زیادی از زمان معرفی پلی استیشن 5, پیرامون صفحه های سفارشی کنسول های خود روبه رو بوده است . در پتنت لو رفته به نظر میرسد سونی در حال اماده سازی فیس پلیت های اختصاصی خود برای کنسول های نسل جدید معرفی شده اش هست.

این فعالیت های مخفی سونی , احتمالات اینکه این شرکت ممکن است به زودی صفحه های شخصی سازی شده را به صورت جداگانه کار کند را به شدت افزایش میدهد . که این کارِ سونی تقریباً به طور کامل در نتیجهِ مخالفت طولانی مدت خود در مقابل Dbrand بوده را نشان می دهد.

این سازنده Darkplates خود را از تولید خارج کرد و سپس در تلاش برای مقاومت و رهایی از تهدیدات قانونی سونی برای توقف ساخت دوباره آنها انجام داد و ادعا کرد که سونی احتمالا در حال برنامه ریزی برای ارائه صفحات اختصاصی خود است.

تا کنون سونی نسخه های مشکی هدست Pulse 3Dو کنترلر DualSense خود را ساخته و عرضه کرده است که این کار باعث به وجود آمدن شایعاتی مبنی بر اینکه این کار سونی مقدمه چینی برای ارائه یک کنسول  کامل مشکی انجام داده است اما این حقیقت که صفحات جداشدنی PS5, دور خیز سونی برای به وجود آوردن گزینه های قابل تعویض و ارتقا برای کنسول های خود بوده است را معقول میسازد.

نیما بنازاده

من نیما بنازاده هستم.مدیر فروشگاه اینترنتی تیمیلو.علاقه مند به دنیای بی مرز تکنولوژی و جهانی به اسم هنر هفتم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا