موبایل

شیائومی 12 پرو در کنار شیائومی 12 ارائه خواهد شد

مدتها بود که بر کسی پوشیده نبود که در ماه دسامبر شاهد رونمایی شیائومی 12 خواهیم بود که همچنان مدعی کسب عنوان اولین پرچمدار با اسنپدراگون 8 نسل 1 است. با این حال، امروز همه چیز می تواند تغییر کند.  زیرا اولین نمایش Moto Edge X30 برگزار خواهد شد که می تواند پلتفرم جدید کوالکام را نیز ارائه دهد.

شیائومی 12 پرو به زودی عرضه می شود

پیش از این تصور می شد گفت که این شرکت در سال جاری خود را به معرفی شیائومی 12 محدود کرده و احتمالاً نسخه کامپکت خود از شیائومی 12 ایکس را نیز به نمایش خواهد گذاشت.  اما شیائومی 12 پرو و ​​شیائومی 12 اولترا در بهار سال آینده عرضه خواهند شد.  اما امروز یکی از شبکه های شناخته شده دیجیتال چت استیشن اعلام کرد که نسخه پرو نیز باید همزمان با شیائومی 12 ارائه شود.

علاوه بر این، او گفت که از نظر ارگونومی، هیچ شکایتی در مورد گوشی هوشمند وجود نخواهد داشت و شرکت ترجیح داد یک صفحه نمایش خمیده با قطر 6.5 تا 6.6 اینچ را در اینجا نصب کند.  وضوح پنل OLED 2K خواهد بود.

 حدس زدن اینکه شیائومی 12 پرو دارای چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1، از 8 گیگابایت رم و از 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی، باتری با ظرفیت حداقل 4000 میلی آمپر ساعت و شارژ سریع سیمی با ظرفیت 120 خواهد بود، دشوار نیست.  تنها  تفاوت ها با نسخه اصلی به احتمال زیاد باید از نظر سنسورهای دوربین اصلی باشد.

گوشی های هوشمند شیائومی 12 لایت و 12 لایت زوم دارای پردازنده اسنپدراگون 778G و دوربین 64 مگاپیکسلی خواهند بود.

منابع اینترنتی اطلاعاتی در مورد مشخصات فنی گوشی های هوشمند شیائومی 12 لایت و شیائومی 12 لایت زوم منتشر کرده اند.  معرفی رسمی این دستگاه ها در سه ماهه اول سال آینده انجام خواهد شد.

اسم رمز این دستگاه به ترتیب Taoyao و Zijin است.  آنها یک صفحه نمایش 6.55 اینچی Full HD + AMOLED با رزولوشن 1080 × 2400 پیکسل دریافت خواهند کرد.  نرخ تازه سازی این پنل 120 هرتز خواهد بود.

 این گوشی های هوشمند بر اساس پردازنده کوالکام اسنپدراگون 778G یا اسنپدراگون 780G خواهند بود.  این دستگاه ها دارای دوربین پشتی سه گانه با سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی سامسونگ GW3 هستند.  تجهیزات شیائومی 12 لایت شامل یک واحد زاویه باز و یک ماکرو ماژول خواهد بود.  در حالی که Xiaomi 12 Lite Zoom یک قطعه زاویه باز و یک ماژول تله فوتو دریافت می کند.

آرمان طهماسبی

من آرمان طهماسبی هستم مدیر و موسس فروشگاه اینترنتی تیمیلو. از بچگی عاشق تکنولوژی بودم و علاقه بسیار زیادی به طراحی وب دارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا