موبایل

گلکسی اس 21 اولترا دارای بهترین سیستم دوربین در گوشی های سامسونگ است.

اما آیا می تواند یک مستند حیات وحش فیلمبرداری کند؟

سامسونگ و دیسکاوری برای فیلمبرداری مستند کوتاهی از حیات وحش با استفاده از Samsung Galaxy S21 Ultra با یکدیگر همکاری کردند.
در حال حاضر دو ویدیو در دسترس است: مستند وبه همراه یک فیلم کوتاه از پشت صحنه.
تمام تصاویر در هر دو ویدیو فقط با استفاده از Galaxy S21 Ultra بدون لنز اضافی فیلمبرداری می شود.



اگر ویدیو برای شما نمایش داده نمیشود میتوانید از لینک زیر تماشا کنید

ویدیوی ضبط مستند با اس ۲۱ اولترا

از آنجایی که امسال گوشی گلکسی نوت وجود ندارد، گلکسی اس 21 اولترا همچنان بهترین دوربین در بین گوشی های هوشمند سامسونگ را داراست. سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی و تله‌فوتو دوگانه آن را فوق‌العاده همه‌کاره کرده است.
اما آیا سامسونگ گلکسی اس 21 اولترا می تواند یک مستند حیات وحش فیلمبرداری کند؟ به نظر می رسد سامسونگ اینگونه فکر می کند، زیرا برای انجام این کار با Discovery شریک شده است. یاشاس نارایان، عکاس حیات وحش و تیمش از یک جفت گوشی گلکسی اس 21 اولترا برای فیلمبرداری از تعدادی ببر در طبیعت استفاده کردند.

سامسونگ اکنون این مستند را برای شما ارسال کرده است تا ببینید. ما آن را در زیر منعکس کرده ایم. کمی پایین‌تر، تصویر کوتاهی از پشت صحنه را نیز منعکس کرده‌ایم که ثابت می‌کند فیلمبردار در واقع، در تمام مدت فقط از Samsung Galaxy S21 Ultra استفاده کرده است.
قابل ذکر است که فیلمبردار از هیچ لنز اضافی استفاده نکرده است. تلفن در یک سیستم گیم بال قرار داده شده است تا کنترل بیشتری به او بدهد (و از افتادن لغزش در تصویر جلوگیری کندویک تصویر یک دست داشته باشد ). در غیر این صورت، وقتی گوشی را از جعبه بیرون می آورید، گوشی دقیقاً همان است و چیز اضافه ای ندارد.

پس از تماشای فیلم کوتاه، خیلی راحت است که بگوییم همه چیز با تلفن گرفته شده است. به سادگی وضوح یک دوربین حرفه ای را ندارد، به خصوص زمانی که نارایان یا فیلمبردار روی سوژه ها زوم می کنند. حتی در تصویر کوچک ویدیو، علف‌هایی که ببر روی آن راه می‌رود مانند یک مه تار به نظر می‌رسد.

همانطور که گفته شد، نماهای نزدیک از نارایان در ماشین کاملاً واضح است. با توجه به بالا و پایین رفتن ماشین در تمام مدت، لرزشگیر تصویر نیز بسیار باورنکردنی است.

آرمان طهماسبی

من آرمان طهماسبی هستم مدیر و موسس فروشگاه اینترنتی تیمیلو. از بچگی عاشق تکنولوژی بودم و علاقه بسیار زیادی به طراحی وب دارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا