موبایل

ظاهراً گوشی میان رده داغ بعدی سامسونگ گلکسی در حال تولید است

گلکسی A52 یک گوشی میان رده عالی است که هنوز پس از گذشت 7 ماه از معرفی خود، عملکرد بسیار خوبی دارد و دنباله آن، گلکسی A53، برخی از ما را بیشتر از پرچمدار گلکسی S22 هیجان زده کرده است. و اگر آخرین گزارش در مورد گلکسی A53 را باور کنید، این گوشی در حال حاضر در هند تولید می شود و نشان می دهد که ممکن است کمتر از یک سال پس از گلکسی A52 رسمی شود.

با توجه به اینکه گلکسی A52 در ماه مارس معرفی شد و در همان ماه به فروش رسید، ما کمی نسبت به این گزارش شک داریم. با این اوصاف، اینطور نیست که سامسونگ دوست دارد برنامه سالانه راه اندازی دستگاه های جدید را به طور کامل دنبال کند. این شرکت گاهی اوقات دنباله‌های گوشی‌های موجود را تنها چند ماه بعد عرضه می‌کند، و در مورد گلکسی A52، سامسونگ بیش از یک سال طول کشید تا آن را پس از گلکسی A51 (که در دسامبر 2019 عرضه شد) به بازار عرضه کند.


نکته اینجاست که سامسونگ ممکن است گلکسی A53 را تا قبل از مارس سال آینده عرضه کند یا نکند، و هیچ چیز قطعی نمی توان گفت، به خصوص با توجه به اینکه کمبود تراشه جهانی هنوز هیچ نشانه ای از انحلال را نشان نمی دهد. با این حال، هر زمان که گلکسی A53 وارد بازار شود، می‌توان فرض کرد که یک گوشی میان‌رده دیگر از سامسونگ است که در عین ارائه بسیاری از ویژگی‌های درجه یک پرچم‌دار، ارزش قیمتی عالی را ارائه می‌کند.

با این حال، تعداد به‌روزرسانی‌هایی که در گلکسی A52 به ارمغان می‌آورد ممکن است چندان چشمگیر نباشد: فقط پردازنده جدیدتر، نرم‌افزار جدیدتر و باتری بزرگ‌تر را انتظار داشته باشید. اوه، و اگر رندرهای لو رفته از گوشی باور شود A53 جک هدفون نخواهد داشت. متأسفانه، اما این همان جایی است که صنعت پیش می رود و به نظر می رسد سامسونگ می خواهد از آن پیروی کند.

آرمان طهماسبی

من آرمان طهماسبی هستم مدیر و موسس فروشگاه اینترنتی تیمیلو. از بچگی عاشق تکنولوژی بودم و علاقه بسیار زیادی به طراحی وب دارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا